onsdag 1. desember 2010

I dag er det endelig desember og Christmas Cards All Year 'Round er klar med en ny utfordring. Denne gangen lyder utfordringa:

Include either an image of Santa or the word Santa on your card

Hvis du ikke er ferdig med julekorta og vil ha litt inspirasjon, ta en titt på DT bidragene til CCAYR, du finner de HER.
Jeg har laga 4 julekort:

Papir fra 3ndypapir. Nissen er et utklippsark også fra 3ndy. Har prøvd å gjøre julekorta temmelig enkle uten for mye pynt. Vi skal sende 50 julekort og i tillegg skal jeg selge noen, så da er det greit med noen kort som går fort å lage.

 Kortet under her laga jeg for en god stund siden, på messa i Skedsmohallen. Papirene er fra papirdesign og nissen er fra et utklippsark.


De to siste korta er laga av papirposer. De er også gjort temmelig enkle og ganske like. Alle papirene er fra Melissa Frances.



Ønsker deg en fin adventstid!

Klem fra Marianne


8 kommentarer:

  1. Koselig kort med herlig motiv.

    SvarSlett
  2. En drøss med herlige julekort! Skal de fram i posten nytter det ikke med alt for mye dill...
    Takk for sist!
    Ida

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte nissekort! Liker stilen på disse!
    Håper dere får en strålende adventstid!

    SvarSlett
  4. Her var det mange nydelige kort, Marianne!!
    Kjempefine mønster ark og layout!!

    Ha en fin torsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Kjempefine julekort :)
    ha en fin adventstid, klem :)

    SvarSlett
  6. De er bare såååå fiiine da. Jeg elsker nisser!
    Ha en fin weekend :-D

    SvarSlett
  7. Gratulera med dagen Marianne :)
    Og her var det mange herlige julekort :)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  8. oj så mye lekkert du lager:)
    la meg til som følger jeg:)
    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin