Viser innlegg med etiketten Trekkspillkort. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Trekkspillkort. Vis alle innlegg

søndag 28. november 2010

DT - Stamptacular Sunday Challenge - FALLing for you

Da er det søndag og Stamptacular Sunday Challenge har en ny utfordring. Denne gang skal vi lage noe med tema kjærlighet. I tillegg skal dere bruke høstens farger på prosjektet. Fargene på kortet mitt er egentlig grønne og gule.. Papirene er Maja design og stempelet fra Stempelglede.


Her kommer et farsdagskort jeg laga i anledning KOM sin siste utfordring. Jeg hra helt glemt å legge det ut på bloggen.


Ha en fin søndag videre, jeg skal lage marsipan og gjøre ferdig julekorta i dag :-)

søndag 7. november 2010

Stamptacular Sunday Challenge - Designteam inspirasjon

Denne søndagen er tema hos Stamptacular "Designteam inspiration". Finn et av ukas DT-bidrag og bruk dette som inspirasjon! Husk å fortell i innlegget ditt hvilket DT bidrag som inspirerte deg.

For this weeks challenge you will choose ONE of the projects created this week by ONE of the Stamptacular Design Team members and create a card or project using it as your inspiration! Please be sure to mention which DT member inspired you in your post.

Denne uka har vi to sponsorer: Meljen's design sponser 5 digi-stempler og jeg sponser et Magnolia stempel :-)

Jeg har laga et trekkspillkort med bryllupstema. Motiv og papirer er fra Magnolia. Tekststempel fra North Star Stamps og Norsk Stempelblad.




Ta en titt i Stamptacular bloggen for å se de andre DT-bidragene, håper du vil bli med på ukas utfordring!

Ha en superfin søndag :-)

Klem, Marianne


torsdag 29. april 2010

Kort-O-Mania uke 2 - Jeg vant!

Jeg har ikke vært så veldig aktiv på Scrapping.no, men tok en tur innom i forrige uke. Og da så jeg at Kort-O-Mania var inne i sin andre uke og jeg slang meg med. Og til min store overraskelse vant jeg runde 2!!
Tusen takk til alle dere som stemte på mitt kort!!

Oppgaven var å lage et kort med minst 4 forskjellige stempler.
Jeg laga et trekkspillkort med et motiv fra Sarah Kay (ny favoritt!). "Gratulerer" er fra Norsk Stempelblad. Hjørnestemplene og "Det er din dag i dag" er fra Ladybug and friends.
Papirene tror jeg er fra Inkido.


Stemplene inni er også fra Norsk Stempelblad og Ladybug and Friends.




Jeg legger dette kortet inn til utfordringen hos A spoon full of sugar: 3D something.

Ha en super dag videre!

Klem Marianne

mandag 29. mars 2010

Skissekonkurranse hos Papirgleder

Her er et nytt bidrag til skissekonkurransen hos papirgleder. Jeg har laga et dåpskort med motiv fra Wiff of Joy og Forever friends.






Takk for at du titter innom!

- Marianne -

lørdag 20. mars 2010

Skissekonkurranse hos Papirgleder

Papirgleder har en skissekonkurranse som varer til utgangen av april. Det er skisse både for kort og LO'er. Jeg har laga et bursdagskort som Jonas skal ha med til sin venninne Dina i påska.



Jeg har laga et brettekort etter oppskrift HER.
Motivet er fra Karens Doodles og heter "basket of bunnies", det finner du HER.
Hello Kitty-charm'en kjøpte jeg på Kuttut.
Tekststempler fra Ladybug and friends og norsk stempelblad.

Her er kortet bretta ut. Jeg har brukt papir fra Inkido.
Ha en super helg!!


torsdag 31. desember 2009

Nytt trekkspillkort

Her er et nytt trekkspill kort som en god venninne fikk av meg før jul.

I dag er det nyttårsaften og jeg vil benytte anledningen til å ønske alle som er innom her et riktig godt nytt år!

Takk til alle dere som følger bloggen min, og takk for alle utrulig hyggelig kommentarer dere legger igjen hos meg! Jeg gleder meg til å følge bloggene deres videre.

Kreativ nyttårsklem fra Marianne :-)











lørdag 19. desember 2009

Trekkspillkort

Her er et julekort jeg laga til en god venninne. Nå har hun fått det, så da kan jeg legge det ut her :-)
Malen til kortet fant jeg her.
Jeg legger det inn som en utfordring til Kort o Mania #7 - Engler.
Ha en riktig fin adventshelg!!








LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin