søndag 5. desember 2010

DT - Stamptacular Sunday Challenge - Blue Christmas

I dag er det en ny utfordring hos Stamptacular Sunday Challenge og tema denne gang er:
Blue Christmas! Lag et blått julekort/juleprosjekt

Jeg har laga et brettekort med papirer fra Maja design og motiv fra hÄnglar. Dette motivet fargela jeg faktisk i sommer :-)



Ønsker alle som er innom her en fantastisk fin adventstid!
Takk for alle kommentarer! Jeg blir glad for hver eneste en.
Jeg håper jeg får tid til en skikkelig bloggrunde snart. Det er mye jobb og annet for tida og jeg har ikke så mye tid til bloggverdenen som jeg ønsker. Håper på bedre tider snart!
Klem, Marianne


5 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Jammen godt det ikke bare er meg som er dårlig i bloggverden for tiden, men det kommer vel bedre tider.
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Et nydelig brettekort, Marianne!! Dette mønster arket har vært en favoritt på flere av årets julekort:-) Kjempe søtt motiv du har malt så fint også!
    Ha en fin advents søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig julekort! Likte bretteteknikken!
    Ha en koselig adventskveld!!

    SvarSlett
  4. Et herlig julekort med nyyydelige hÄnglar jenta, Marianne!! Håper du hadde en flott bursdagsfeiring på fredag!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort, i nydelige farger!

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin