onsdag 6. oktober 2010

K-O-M Uke 6: Clean & Simple

Jeg har glemt å legge ut kortet jeg laga til Kort-O-Mania uke 6: Clean & Simple. Ikke helt min greie, så jeg strevde fælt med å få til dette kortet.


Papiret er fra 3ndy, nissene er klippet ut av samme ark. Stjernene er en Martha Stewart punch som er sverta med Valnut Stain og deretter påført Stickles Crystal. Jeg har sydd med symaskin langs panelet.

Jeg fikk 2.plass med dette kortet, utrulig artig at så mange likt kortet mitt! Tusen takk for alle stemmer :-)



Ha en fin dag videre!

8 kommentarer:

  1. Ett så fint julkort, och de nissarna var bara underbara, förstår mycke väl att du fick pris för detta.
    Ha det bra.

    SvarSlett
  2. hei. kortet blei jo kjempesøtt. Trenger ikkje være overpyntet for å sjå lekkert ut.....:):)

    SvarSlett
  3. Vel fortjent 2. plass.
    Kortet var lekkert selv om det var enkelt.
    Flott med snøkrystallene bak de runde nissebildene.
    Klem

    SvarSlett
  4. Delikat! Synes det er så stilig med ekte søm på et kort =)

    SvarSlett
  5. For et kjempenydelig kort. :)
    Orginalt og herlig.

    SvarSlett
  6. velfortjent 2.plass for dette nydelige julekortet :)
    klem :)

    SvarSlett
  7. Jeg digger kortet ditt. Stemte på det i finalen også ;o)


    Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett
  8. Nydelig, enkelt og elegant!!
    Velfortjent 2.plass...et nydelig julekort!!
    Bare så lekkert telys-kort i forrige innlegg også:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin