fredag 1. oktober 2010

DT - Sukkersøtt # 95: hvitt på hvitt

Endelig fredag! Sukkersøtt er klar for en ny utfordring og denne uka er tema "hvitt på hvitt" med et farget motiv. Premien denne uka er et digitalt stempel fra Karens Doodles. DT har blitt sponsa med et motiv hver.


Her er mitt hvite julekort:



 Bakerst har jeg et hvitt transparent papir. Deretter har jeg brukt papp med skimmer og stanset ut bord med Martha Stewart sin hjørne- og borderpunch. Blonden har jeg fått av bestemor. Bazill med hjertepunch fra Martha Stewart, blomst og bling. Jeg har hatt stickles crystal på stjerna.

Legger kortet også inn til utfordringene:
Charisma Cardz #39: Christmas crafting
Creative Inspiration: Christmas in September

Ha en super fredag!!





7 kommentarer:

  1. Dette var nydelig.
    Sart og delikat.

    SvarSlett
  2. Nyyydelig julekort Marianne!!!
    Så herlig motiv og lekkert pyntet:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  3. Enig med de før meg....NYdelig kort!!!

    Ha en fin helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Wow, så nydelig Marianne! Veldig elegant julekort! Takk for du deltar hos Creative Inspirations Wednesday Challenge!

    SvarSlett
  5. LOVELY! the glitter from the star is SO eye-catching! thanks so much for joining the Charisma Gals this week!

    SvarSlett
  6. Dette er skikkelig lekkert, Marianne:O) Flott farget motiv, nydelig dekor!
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Such a lovely Christmas design. Thanks for playing with Charisma this week.
    xx Vee

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin