søndag 2. mai 2010

DT - Stamptacular Sunday Challenge - a special challenge for Mum

Denne uka vil vi i Stamptacular at du skal lage noe med en dame/jente på prosjektet ditt. Lager du det til din mamma vil du få to lodd i trekningen denne uka.

Create a card of project with some sort of lady/woman on it. Create it for your Mom and be entered into our weekly prize drawing twice.

Jeg har laga et skuffekort til min mamma som hadde bursdag forrige helg. Oppskriften på denne esken fant jeg på http://www.kreativesider.no/, se HER.



Papiret jeg har brukt er fra Kaiser Kraft. Motivet er fra Magnolia




Jeg legger dette inn til utfordringen hos Carisma Cardz: Girly Creations og A spoon full of sugar: 3D

Takk for at du besøker bloggen min og velkommen tilbake :-)

- Marianne -

12 kommentarer:

  1. Wow Marianne, what gorgeous things you make! I became a follower so I can enjoy all your coming creations!!
    hugs, Elly

    SvarSlett
  2. Guri, så lekkert!! Heldig mamman din er som skal få den!

    SvarSlett
  3. Noe så lekkert! Herlige farger, nydelig malt trykk. Du er så dyktig!

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert Marianne!!! Nydelige farger og malt motiv! Rose pynten sammen med blonder og hjertepunchen..sukk..helt lekkert!!!!!

    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Nydelig, Marianne! kjempeflotte papirer, pynten passer supert til! Og stempeltrykket er jo bare søtt!

    SvarSlett
  6. Wow, this is absolutely beautiful!

    SvarSlett
  7. Kjempeflott skuffekort.
    Nydelig dekorert.
    Tror at jeg må prøve meg på et sånt, det er jo en fin gave:)
    Ha ei fin uke, klem

    SvarSlett
  8. wow! så nydelig :) lurer på om jeg får det til like bra :)

    SvarSlett
  9. Denne eska var utrolig nydelig, som alt annet du lager.
    Ha en stålende dag. Klem :o)

    SvarSlett
  10. Your card is absolutely stunningly, beautiful. Thanks for playing at Charisma. x

    SvarSlett
  11. ihhh hvor er den bare smuk..holder meget af farverne . Din mor må have bli glad for den

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin