onsdag 5. mai 2010

DT - Karen Doodles utfordring - anything but a card

Alle utfordringsbloggene til Karens Doodles har felles utfordring denne uka: Anything but a card.

Jeg har laga et minialbum. Jeg har brukt stempelsettet "Herbert Turtle birthday set" som består at to motiver + bursdagslys og ballonger.


Jeg har laga et lite album til sønnen min Jonas. En side for hver bursdag + en tag gjemt bak panelet der jeg skal skrive litt om hva som skjedde det året.


Tallene er fra bursdags settet til Karens Doodles.



Alle papirer er fra Crate Paper


Jeg brukte skissa hos Sketchy Colors da jeg laga forsida på albumet.
Dette er også et bidrag til:
A spoon full of sugar: Furry Friends
Allsorts: Animals


Takk for at du titter!

9 kommentarer:

  1. Utrolig flott og kreativt. Dette ble jo kjempefint. Så stilig med tags og idèen om å skrive litt fra året som gikk. Så søt han er da. :)

    SvarSlett
  2. Albumet ble kjempeflott - fine farger:o)

    SvarSlett
  3. Kjempe søtt minialbum med herlige bilder og en flott ide og lage.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  4. For et lekkert mini album, Marianne:O) For en glitrende ide:) Flott design og farger, et herlig lite minne.
    Ha ei fortsatt fin uke.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  5. For et utrolig nydelig album du har laget. Regner med poden blir glad for det.

    Klem :o)

    SvarSlett
  6. Herlig årsalbum. Den ideen skal jeg legge meg på minnet.

    SvarSlett
  7. Fabulous card such a cute image...x

    Thanks for joining us this week at allsorts hugs kirsten...x

    SvarSlett
  8. Heia!

    Først: for en kreativ jente du er!! SÅÅÅ mange fine kort - skikkelige livlige, slike man blir glad av å se på!! :o)

    Og dette albumet var jo en kjempeide.. så koselig å ha for minsten! :o)

    Gleder meg til å følge deg videre!!

    SvarSlett
  9. A beautiufl card, thanks for joining us at a spoonfull of sugar
    smiles
    Paola

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin