torsdag 6. oktober 2011

2 nye kort + Portrettet på Scrapping.no

Kort-O-Mania er igang igjen på Scrapping.no og første oppgave er over.
Oppgaven var å følge en skisse og slik ble mitt kort:

Motivet er en skjønn Tilda som er maskert sammen med en ramme fra Norsk Stempelblad og tekststempel fra Inkido (Glade Jul). Jeg har maskert alt sammen med å først stemple ramma på akvarellpapir. Deretter stempla jeg ramma på en post-it og klippet ut det inni ramma og la det over stempelet på akvarellpapiret. Deretter stempla jeg Tilda, maskerte henne og tok tekststempelet til slutt.

Papirene er årets julepapir fra Papirdesign. Har pynta med snøstjerner fra MS pynta med Stickles star dust. Og så har jeg fått kjøpt meg osteklut! Hvis noen har tips til hvordan dette skal festes så tar jeg gjerne imot tips! Endte opp med masse lim og klin..


For en stund siden ble jeg spurt om å bli presentert i Portrettet på Scrapping.no.
Veldig skummelt, men jeg sa ja og det ble publisert i dag..
Artikkelen ligger HER hvis du vil lese den :-)


Her er et kort jeg laga til en guttebursdag. Fant herlige Halloween papirer på Bikuben og med en ny Edwin så var det gøy å lage dette kortet. Spindelvevet er en dies fra Quickutz.



Deltar på disse utfordringene med guttekortet:
Papiravisen: Halloween farger
Ett Trykk: Halloween farger
Stamptacular Sunday Challenge: Foto inspirasjon 

Ha en fin kveld :-)

PS!! Vil du bli med på treff på Blystadlia lørdag 12.november?
Send meg en mail hvis du vil bli med! Vi har plass til maaange, så ta gjerne med fler :-)
Mailadressa mi står øverst i bloggen.

Klem, Marianne

12 kommentarer:

  1. Such gorgeous cards, Marianne!!!! Your Christmas card is a work of art and your Halloween card is absolutely stunning. Spectacular work!!!

    SvarSlett
  2. gorgeous cards!!! love them both, thank you for joining our challenge at Stamptacular Sunday, hugs, martina

    SvarSlett
  3. Marianne - your card for our inspiration photo challenge is gorgeous! I love how you turned this adorable image into a wonderful Fall card. Thanks for joining us at Stamptacular Sunday! Hugs, Marcy

    SvarSlett
  4. For noen flotte kort. :)
    Det øverste var nydelig, og det andre var veldig kult. :)

    SvarSlett
  5. Så stilig guttekort, kult med spindelvevet.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  6. Woooaaaaw og himalaya!! KOM kortet ditt er jo bare vakkert, og skikkelig lekkert med maskeringen. Nydelig pyntet også ♥

    Og halloween kortet ditt er råå tøft!! Lekkert malt, sååå stilig med eddekoppen og spindelvevet. Flinka :)

    Savner deg på Stamptacular, så at du deltar i utfordringene er jo bare supert. Da får jeg`"se" deg alikevel ;)

    Ha en flott helg, Marianne :)
    Klem fra Nina.

    SvarSlett
  7. Kjempeflott guttekort med flotte halloweendetaljer og farger.
    Takk for at du deltar hos <papiravisen.

    Nydelig det øverste kortet også :)

    SvarSlett
  8. Wow, great cards! Love them both. And the Tilda and Edwin are so adorable.
    Thanks for joining us at Stamptacular sunday and I wish you luck with the challenge.

    Hugs,
    Heleen

    SvarSlett
  9. Et skikkelig herlig spooky kort :)
    Tusen takk for at du deltar hos oss i papiravisen :D

    SvarSlett
  10. Herlig kort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  11. WOW!! To flotte kort!! Tøft guttekort!
    Takk for at du deltar hjå oss i stamptacular sunday challenge!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  12. Stilig kort!
    Takk for du deltar hos Papiravisen!

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin