fredag 26. november 2010

DT - Sukkersøtt # 103: Pynt til advent/jul

Heisann, nå er det jammen meg fredag igjen. Jeg har har hatt fri denne uka og har vært travelt opptatt med juleforberedelser. Har fått lage endel julekort, de kommer her i bloggen etterhvert. Nå er det tid for ukas oppgave hos sukkersøtt og dette er en koselig oppgave jeg håper dere vil være med på:

Lag pynt til advent eller jul

Jeg har laga en snøstjerne i papir som jeg fant tutorial på HER:
Jeg brukte firkanter på 14*14 cm da jeg laga denne. Stjerna er 38 cm i diameter når den er ferdig. Papiret jeg har brukt er fra 3ndypapir.

Stjerna er også et bidrag til:
Sketchy colors: Rødt og hvitt.

I går fikk jeg laga meg adventsstaken for i år. Jeg har klippet ut englene fra en serviett fra Sagen design. To av motivene var speilvendte, noe jeg synes ble fint når lysene ble oppstilt. Jeg har kjøpt meg varmepistol og fikk testa den for første gang på disse lysa. Talla er kjøpt på Kremmerhuset og blonden hadde jeg liggende. Fatet er fra Sia.


Lysene er også bidrag:
Nordsalten hobbyklubb: Inspirasjonsbilde
Scrappiness: Vintage jul
Scrappekammeret: Ventetid

Ta en titt i sukkersøttbloggen på de nydelige prosjektene Team A har laga. Vi håper vi får mange flotte bidrag denne uka!

Ha en kjempefin dag!
I kveld er det nytt treff på Skedsmokorset, det blir gøy :-)

Klem fra Marianne

13 kommentarer:

  1. Denne stjerna er så vakker, Marianne. Jeg hadde den i tankene til oppgaven, men valgte en annen variant. Men dennemå prøves :)
    Ha det kos på treff i kveld!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  2. åh..... noget såååå smukt

    10000000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte lys! Og stjerna var da virkelig super!
    Takk for at du deler ventetiden med scrappekammeret, Marianne!

    SvarSlett
  4. Wow, både stjerna og lysene dine var helt nydelige! Har du hjerte til å tenne på disse lysene da? :)

    SvarSlett
  5. Knallekre lys. Flotte bilder. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  6. Rålekker stjerne Marianne! Lysene dine er så nydelige:)
    Ha en herlig helg og kos deg på treff:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  7. WOW, for en imponerende flott stjerne!
    Knallfin altså. :)

    Og lysene seg kjempebra ut, herlig med de tallene på. :)

    SvarSlett
  8. Den stjerna ble rålekker, Marianne:O) Flott ark, nydelig brettet!!! Jeg synes den ser kjempe vanskelig ut:OI
    Lysene dine er også lekre.
    Ha ei trivelig helg.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  9. Kjempeflott kreasjon i rødt og hvitt! Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
    Klem, Lena K

    SvarSlett
  10. Heisann og takk for sist!
    Den snøstjerna er bare såå utrolig lekker! Me like!
    Og lysene ble veldig lekre og! Jeg kjøpte de samme serviettene på fredag og gleder meg til å bruke de!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Vi sees vel i januar på neste treff?
    Klem

    SvarSlett
  11. Flott stjerne! Har laget flere selv også, og de er slett ikke vanskelige. Jeg har bare brukt tre eller fire 'snitt', så din har flere detaljer enn mine. Har for øvrig en tutorial på dem, jeg også. Lagde blant annet stjerne med 6 stk 30x30 ark, den ble gigasvær! :)
    Lysene er også nydelige - enkle og stilrene. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb, lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  12. dette var rett og slett nydelig, og flott pynta .. Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring. Lykke til.

    Hilsen Marielle

    SvarSlett
  13. En nydelig stjerne du har laget! Og kjempeflotte adventslys ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin