søndag 21. november 2010

DT - Stamptacular Sunday Challenge - A time for giving

Tenk at det er søndag igjen allerede og det har gått en uke uten innlegg fra meg. Jeg har jobba overtid hver dag denne uka fordi jeg nå skal ha 1 ukes ferie! Jeg skal bare slappe av hjemme med ungene og planlegge jul. Jeg gleder meg. Da får jeg heldigvis tid til noen bloggrunder også.

Denne uka har Stamptacular en perfekt oppgave nå som det nærmer seg jul:
Lag en gave!

Jeg har ikke laga en julegave, men en gaveeske til en bursdagsgave. Tutorial til esken fant jeg hos Randi HER.

Papirene er fra Maja design. Motivene er fra hÄnglar og de har jeg fått av snille Wenche! Tusen takk :-)
Inni esken ligger det et mini-mini kort


Og oppi esken et smykke som en superflink kollega av meg har laga :-)




Håper dere vil bli med på utfordringen til Stamptacular!

Ha en fin søndag :-)

Klem, Marianne

10 kommentarer:

  1. For en nydelig liten eske:)
    Håper du får en fin ferie-uke:)
    Klemmer:)

    SvarSlett
  2. En nydelig eske og minikort, Marianne!!
    Kjempe herlige disse motivene og likte veldig godt fargevalget ditt:-)

    Ha en fin søndag! Sees på fredag:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Nydelig eske. De er utrolig fine de små der, og en veldig lur ide med et lite kort på toppen.
    Ha en fin søndag. Klem :o)

    SvarSlett
  4. What a lovely card Marinne, beautiful colours.
    Have a nice sunday :)

    hugs Astrid

    SvarSlett
  5. Så nydelig lekkert det var! :)

    SvarSlett
  6. Så nydelig!
    Og kos deg masse med ferieuka di!!!

    SvarSlett
  7. Marianne, this is wonderful! Great colors and design! Fantastic gift and so beautifully done!

    SvarSlett
  8. Nydelig eske til en kjempeflott gave ! Fint med det lille kortet til :)
    Nyt fridagene :o) Her blir det lite fri og mye jobb denne uka.

    Klem :o)

    SvarSlett
  9. For en utrolig søt boks du har laget her og motivet er jo bare herlig!
    Lekre farger og nydelig satt sammen.

    Ps. vi ses visst fredag alikevel. Har ordnet seg med barnevakt og bil.

    Klem Renate

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin