mandag 1. november 2010

DT - Christmas cards all year round - NOVEMBER challenge

Det er 1.november og det betyr en ny månedsutfordring hos Christmas cards all year round.
Denne måneden er tema trær og bånd.

Jeg har laga to kort:

Tilda og papirene er fra Magnolia. Treet har jeg klippet ut selv, har hatt på litt stickles.


Her er et kaffefilter-kort.

For å delta må du levere 5 kort, enten 5 like eller 5 forskjellige, det er opp til deg. Hvis du lager 5 like må du ta bilde av alle samla.

Her er kortet jeg hadde med i CASAkortmester oppgave 3.
Kortet laga jeg på Skedsmo treffet, gleder meg allerede til neste gang!
Jeg kommer til å gi meg med bidrag til CASAkortmester, tida strekker ikke helt til for tida.


Ha en kjempefin dag videre!

Klem, Marianne

7 kommentarer:

  1. Nydelige julekort, og casakortet er vakkert. Var en av mine klare favoritter. Synd du trekker deg, men fullt forståelig :o(
    Må være veldig kjekt med pc i bil når man reiser såpass langt, ja, det får vel tida til å gå litt fortere.

    SvarSlett
  2. Lekre alle sammen. Og så tittet jeg på de kalenderene du laget på denne tiden i fjor og de synes jeg var knallfine. Må prøves! Klem :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort alle sammen, Marianne!
    Ikke alltid tiden strekker til,nei...kos deg med kortlaging når du kan:-) Her går det mest i oppussing og rydding om dagen.
    Gleder meg til treffet den 26 nov:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Nydelige kort, Marianne! Lekker fargelagt som alltid! Ha en fin uke!
    Klem, Mona

    SvarSlett
  5. Så flotte kort du har laget!
    Kjenner meg godt igjen i det med tiden som ikke strekker til!

    Gratulerer som månedens Gledesspreder! Det kommer selvfølgelig en pakke fra meg etter hvert!

    SvarSlett
  6. Tenkte det var litt sent å sende en sms til deg nå, men jeg fikk en strålende ide...skal vi lage julekalender til hverandre? 2 mønsterpapir i pakken hver dag. Den 24. kan vi legge ved en liten overraskelse i tillegg.

    Hvis du har tid og lyst hadde det vært hyggelig med scrappebesøk på fredag!

    SvarSlett
  7. Hei Marianne!!! Tusen takk for i går :D, det var kjempehyggelig å treffe deg! Nå må jeg virkelig få opp dampen med å fargelegge julemotiv så jeg blir ferdig før jul, hihi. Nydelige disse julekortene og de er enda finere IRL!!
    Ha en fin fin dag!!
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin