fredag 19. august 2011

Vintage/Steampunk herrekort

Her har jeg laget et kort som en kollega av meg bestillte til faren sin. Det var morsomt å lage, selv om både hender og klær ikke så ut etterpå :o)

Papirene er kjøpt på Bikuben, jeg husker ikke produsent, da de lå i restebunken min. Men vet at Pappa-arket er fra Papirdesign.
Stjerna er en chipboard som jeg har hatt embossingpulver på og smeltet med varmepistol.
Kjettingen har jeg kjøpt på Scrappemagasinet på Strømmen.


Jeg brukte skissa til Sketchy Colors da jeg laga kortet.


Jeg har spraya med glimmermist litt her og der på mønsterpapiret. I hjørnene har jeg stempla med et hjørnestempel og påført sort embossingpulver. 
Eylet'en er kjøpt på Bikuben.



Innsida av kortet. Teksten på venstre side er norsk stempelblad og tekst på høyre side er fra hÄnglar.


Jeg nyter at scrappelysten har vendt tilbake og i kveld skal jeg på scrappebesøk til Gry-Anette, gleder meg veldig!

Kortet er med i disse utfordringene:
Kort o mania: Kort til mann/gutt
Papiravisen: Steampunk
A spoon full of sugar: Happy Birtday

Ha en fin helg :-)

15 kommentarer:

  1. Hei Marianne!

    Så tøft og "lekkert" dette kortet ditt er <3
    Du har så masse fine "små" detaljer - me like!

    Ha ei flott helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Så flott kort du har laget, lekkert med metall-lenka.
    Takk for at du deltar i utfordringen vår i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  3. Wow....what a great card, Marianne!!!! Fabulous!

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig guttekort... du er dyktig med steampunkt...

    god helg
    Angella

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott guttekort.
    Takk for at du er med på skisseutfordringen til SC denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  6. Veldig flott gutte kort, med mange flotte detaøjer og flotte farger.
    Ha en riktig fin kveld.:)

    SvarSlett
  7. Helt rått! Dette likte jeg. Digger den stjerna! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  8. kjempelekkert, nydelig balanse i fargene dine :)
    takk for at du er med på papirkontoret,
    klem fra Laila

    SvarSlett
  9. A really special vintage card! Lovely! Hugs, Lesley

    SvarSlett
  10. Kjempestilig herrekort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  11. Dette er det flotteste "mannekortet" jeg har sett på lenge:-))
    Knallekkert rett og slett!!

    Ha ei flott helg.
    Sylvia

    SvarSlett
  12. Kjempeflott kort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  13. aaaaah så utrolig tøft kort! digget oppsettet, fargene og sammensettingen av farger her :D
    tusen takk for flott bidrag til vår forige utfordring nr 45, over hos kort o mania:D
    klem fra Linda S. L
    -kort o mania-

    SvarSlett
  14. This is so beautiful. Cute design. I have worked for the plastic business cards and this design inspire me so much. Thanks for sharing.

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin