søndag 18. april 2010

Nytt Magnoliakort + awarder

Jeg var i de nye lokalene til Bikuben i går og der fikk jeg meg et nytt Magnolia stempel.
Jeg så på Facebook at Papirloftet har en Magnolia-konkurranse, og det var en fin anledning til å prøve mitt nye stempel. 


Papirene kjøpte jeg på messa i helga, de er fra Maja Design. Utrulig flotte papirer! Jeg har endelig fått fram symaskinen og har begynt å sy fast panelene på kortene mine.


Det ble en veeeldig enkel innside, kun papiret fra Maja design. 


Kortet legges inn til disse utfordringene:
- Sketchy Colors: Skisse
- Allsorts Challenge: In stitches
- Cute Card Thursday: Touchy Feely
- Charisma Cardz: Monochromatic cards

Jeg har vært så heldig å få to nye awarder.

Den første fikk jeg fra Mona Evy. Tusen takk!!

Reglene som følger med er:
1. Give a top ten list of the things that make you happy.
2. Give a top five list over trivia about yourself.
3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things.
4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.
10 ting som gjør meg glad:
Familie, venner, våren, bøker, scrappe, synge, Kragerø, naturen, stillhet og fotografering.
 
5 trivia om meg:
Står opp kl.05 hver ukedag, legger meg tidlig hver kveld (resultat av første punkt), mangler tålmodighet, ønsker meg katt og drømmer om eget scrapperom.
 
Disse får denne awarden fra meg:
 
Den neste fikk jeg fra Eva Helen. Tusen takk for at du tenkte på meg!

Med denne awarden skal man fortelle 7 ting om seg selv og gi den videre til 7 personer.
Å fortelle om meg selv har jeg akkurat gjort og jeg velger å gi denne til:

Minner om salget til Karens Doodles:



26 kommentarer:

  1. Heisann!
    Dette kortet var bare helt nydelig!Er helt enig med deg, papiret fra Maja design var virkelig vakre, husker du navnet på disse arkene? Så fint at du holdt innsiden enkel, pyntepapiret kommer virkelig til sin rett her.
    Ønsker deg en fin søndags kveld=)
    Hilsen Siril.

    SvarSlett
  2. Takk for award! Det stemplet er fint til "voksen dame" kort! Jeg kom meg på messa den siste timen i går og kjøpte meg flere maja ark jeg også.

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk for awarden. :) For et vakkert kort du har laget. Det stemplet er bare så nydelig, og det samme er papirene til Maja design. Det høres så gøy ut med messe, håper det kommer noe sånt til Bodø snart.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. åhhhh dette var bare så fantastisk Nyyydelig Kort!Flott oppsett,blomster,punch og vakkert papir.
    Tusen takk for awarden og gir den tilbake til deg og takk for tipset med serviettene,så da skal jeg kikke der.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  5. Kortet ditt er kjempe nydelig. Jeg "oppdaget" Maja arkene i går på messa, og en herrrlig bunke ble med meg hjem.

    Klem :o)

    SvarSlett
  6. For ett lekkert kort du har laget, papirene er jo bare sååå lekre. Nydelig fargelagt motiv også...
    Kjenner på meg at jeg bare må få "hamstret" flere av de.
    Tusen takk for awarden, jeg har fått den før, så jeg sender den ikke videre i denne omgang.
    Ha en flott søndag videre...
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  7. Tusen takk for awarden, Marianne:)
    Det var veldig artig og få den fra deg. Du er bare så kreativ og dyktig.
    Det siste Magnoliakortet er rålekkert!
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  8. Tusen takk for awarden!Så hyggelig at du tenkte på meg!Du får den igjen av meg ;o)
    Og kortet er så nydelig da!Tilda er så lekker og jeg kjenner på meg at jeg kanskje må ta en tur i den nye Bikuben ;)
    Var på messa på lørdag og fikk meg disse herlige arkene jeg også.
    Virkelig nydelig er det!
    Ønsker deg en fin uke :)

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  9. Wow Marianne, this so pretty. Great stitching
    Thanks for taking part in my first ALLSORTS challenge, Hugz Fleur xXx

    SvarSlett
  10. Virelig et nyyyydelig kort,her var mye flott bloggen din
    takk for titten

    SvarSlett
  11. http://lenislenis.blogg.se
    Vilket underbart ljuvligt kort!
    Visst är Maja Papperen söta - det är bara det att man ska klippa i dem oxå... ;)

    SvarSlett
  12. Lekkert kort i duse fine farger! Disse mønster arkene er bare så fine:-) Kjempe fint med lag på lag med sømm, blondene, rosene og den søte Magnolia`n:-)

    Ha en fin mandag! Klem Laila.

    SvarSlett
  13. Åh, så lekkert kort. Ja, disse papirene er bare så nydelige. Herlig motiv og lekkert pyntet. Nydelig innside også. Ha en strålende dag. :)

    SvarSlett
  14. Nydelig kort! Virkelig lekkert! Du har virkelig mange av de stemplene som jeg også ønsker meg... Skulle gjerne bodd nærmere Bikuben!

    Og tusen takk for awarden! Klem

    SvarSlett
  15. Just when I think I've seen the most beautiful card in the universe something like this comes along and I'm blown away!


    WOW!
    This is amazing!

    SvarSlett
  16. Fantastisk fint kort! Elsker papirene, Maja design har så vakkre ark<3

    Kjempe fin blogg du har!
    tusen takk for at du deler det du lager med resten av verden:)

    SvarSlett
  17. Takk for hilsen i bloggen min, og så koselig at du har registrert deg som følger=) Skal forresten sikre meg noen av disse nydelige Maja design arkene=) Ønsker deg en kjempefin kveld!

    Klem fra Siril

    SvarSlett
  18. Marianne, your creation is absolutely gorgeous - everything goes together so beautifully! All I Can say is WOW!

    SvarSlett
  19. Hi Marianne

    This is just charming.

    Love the lovely lace and flowers, altogether a great card.

    Thanks for joining in at Allsorts this week.

    B x

    SvarSlett
  20. For et utrolig vakkert kort! Så lekre papirer, sitter her og angrer på at jeg ikke kjøpte de selv. Utrolig flott med all sømmen og blondene. Hele kortet var bare helt utrolig flott!

    SvarSlett
  21. Beautiful card! :-)

    Love
    Paola

    SvarSlett
  22. Nydelig kort! Digger fargene og mønsterarkene :)

    Klem fra Tonje :) :)

    SvarSlett
  23. a beautiful card with such pretty embellishments and cutie tilda too! thanks for joining in with us at CCT this week.
    hugs, annie x

    SvarSlett
  24. Tusen Takk for Award (",) Setter veldig stor pris på det. Syns du fortjener å få den i retur for alt det flotte du lager og all inspirasjon du gir meg, samt hyggelige kommentarer.
    Ønsker deg en flott uke, hilsen Karin

    SvarSlett
  25. WOW this is absolutely stunning!


    Thank you for joining us at Charisma this week!

    I also have candy on my blog, 3 Magnolia Fairytale Stamps if you would like to enter, here is the link.

    Leanne xx

    SvarSlett
  26. Fantastisk vakkert kort!

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin