lørdag 6. mars 2010

Stampin' for the weekend

Jeg har prøvd meg på et staffelikort for første gang. Det var veldig artig å lage, kommer nok flere slike!
Stampin' for the weekend vil se monokromatiske kort. Jeg liker best å lage kort som har én fargetone, så denne utfordringen passa meg perfekt. 


Kortet er til en nyfødt baby. Jeg har brukt papirer fra Ladybug and friends.


Stempelet er fra Di's Digidownloads. HER kan du kjøpe stemplene hennes!
Hjørnene har jeg stempla og embossa med embossingpulver i sølv. Hjørnestempelet er også fra Ladybug and friends.


Karen Doodles første utfordring kommer onsdag 10. mars. HER er utfordringsbloggen.
Håper du vil bli med på vår første utfordring!
De digitale stemplene til Karen Doodles kan du kjøpe HER.


Ha en kjempefin helg!

13 kommentarer:

  1. God morgen:o)

    Så søtt babykort. Du er bare superflink.

    Når du kjøper sånn digitalt stempel hviltet papir printer du det ut på?

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Takk, da skal jeg prøve det.

    SvarSlett
  3. Et nydelig babykort med et søtt motiv!
    Ha en fin dag!
    klem:)

    SvarSlett
  4. Så nydelig det var.

    SvarSlett
  5. This is just adorable! A lovely card and great colour for our challenge this week over at SFTW - thanks for playing along :o) Kate

    SvarSlett
  6. Åhhh her er det stadig så mye nytt! Du er så flink til å oppdatere bloggen din..... og så masse lekkert du lager. Følger med på alt det nye du legger ut, er bare ikke så flink til å kommentere.... Ha er fiiiin helg!

    Klem fra Hilde/Paperaddict

    SvarSlett
  7. Du lager så mye fint:) Har ikke vært innom din blogg før, og ser at jeg har gått glipp av mye;) Ha en fin weekend. Legger meg som følger.

    SvarSlett
  8. Nydelig kort dette, herlig motiv!
    Klem

    SvarSlett
  9. Virkelig nydelig kort! Så flotte farger, og motivet var kjempestilig :)

    Ha en fin kveld! :]

    SvarSlett
  10. Herlig kort, Marianne:O) Liker Di sine motiv, nydelig fargelegging, flott design.
    Takk for at du deltar hos Stampin' for the Weekend, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  11. Fantastically cute card. I'm so glad you joined the SFTW challenge this time and good luck.

    SvarSlett
  12. Beautiful card :) I have this image & I love it!

    Thanks for joining us at Stampin' for the Weekend.

    Hugs
    Tracey
    x

    SvarSlett
  13. Beautiful!! Sweet image and wonderful colouring.

    Thanks for joining us on Stampin' for the Weekend this week :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin