torsdag 25. juni 2009

Skissedilla #13

Da fikk jeg endelig tid til et bidrag til ukas skisse hos skissedilla.

Her er mitt bidrag:





















Jeg har brukt:
Papir fra Bazzil og Making memories, glimmermist, Magnolia stempel, thickers fra American Craft, blomster fra Prima, sommerfugl fra Karen Marie Klip.
Blonden har jeg fått av mamma, og bokarket er fra en tysk gramatikk bok.
Puslespill biten har jeg malt med krakeleringsmaling. Litt av malinga flassa av etterpå, men siden selve brikka var grønn synes jeg det ga en fin effekt likevel..
Jeg har også putta på småting fått fra Camilla - tusen takk!!
Til slutt sydde jeg med symaskin rundt kanten og korsstinga sydde jeg for hånd.

Takk for at du besøker bloggen min :-)

Ønsker alle en kjempefin kveld, her er det varmt og deilig! :-)

3 kommentarer:

  1. Wow, denne var helt fantastisk lekker!!! Likte godt de grønne detaljene! Kjempeflott!!!

    SvarSlett
  2. WOW, sier jeg også :) Denne var bare super flott!
    Nydelig fargekombinasjon, og kjempefint satt opp!

    Ha en fin sommerhelg :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  3. Lekker layout og flott med de grønne detaljene.

    Takk for bidraget

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin