fredag 19. juni 2009

Award!

Jeg har fått en award! Gry Anette ga meg denne:














Tusen takk!! Gleder meg til å scrappe med deg om ikke så lenge!!

Regler for denne awarden er:
1. kopier utmerkelsen til din side :)
2. Link til den som ga deg denne
3. Gi awarden videre til andre bloggere
4. Link til disse fra din egen blogg
5. Legg igjen en beskjed på deres blogg, at du har noe til dem!

Jeg gir denne awarden videre til:

Camilla, Gry-Heidi og Lisbeth

Takk for inspirasjonen dere gir :-) Ta en titt i bloggene deres og bli inspirert!

4 kommentarer:

  1. Tusen takk! Nå ble jeg veldig glad!!! :D

    SvarSlett
  2. Jeg kommer den 2.juli!!!!! Og da skal jeg ha kjøpt meg stempelutstyr. Kan nesten ikke vente.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig :o) Tusen hjertelig takk !!
    Ha en fin helg :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  4. Nå ligger det noe til deg i bloggen min :)

    Klem :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin