tirsdag 6. november 2012

Tag og lommebok til gutt

Det har vært mange bursdager for gutta i høst og da må mor lage kort. Siden det stort sett er guttebursdager blir det mange guttekort. Jeg har laga mange lommebok-kort og viser her en av dem sammen med to tag'er som to andre gutter fikk.

 
Her har jeg brukt en kjøpe-tag som mal. Papirene fant jeg på messa, synes de var superkule. De er fra Prima, rebellious collection 2009. Jeg har pynta med filmstripe fra Tim Holtz og Dymo-tape. Klokkestemplene og teksten er kjøpt på Bikuben. 9-tallet og stjerna er QuicKutz.


 
Baksiden av tagen med hilsen og plass til penger.

 
Her er et lommebok kort. Malen er lommeboka til mannen min. Enkel pynt på framsida. 

 
Innsiden av lommeboka. Filmstripene som er nedi lommene er fra Tim Holtz.

 
Jeg leverer disse "kortene" til That's just so cute sin utfordring So cute surprise 10: Lag noe til en mann/gutt.
 
Ha en fortsatt fin dag!

5 kommentarer:

  1. Med en gutt på 9 her i huset, var detta super inspirasjon! :D Herlige kort!

    SvarSlett
  2. Wow virkelig tøffe disse guttetaggene dine og lommeboka! Tusen takk for flott bidrag til TJSC!

    SvarSlett
  3. Kule tags!!! Og lommeboka ble en "hit" her i huset. Moro at du deltar hos oss i TJSC!

    SvarSlett
  4. Utrolig kule tags for kule gutter! Syns rett og slett de var råtøffe!!!

    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin