tirsdag 25. oktober 2011

KOM # 3 og Dokkemaraton #4

Her kommer mine siste bidrag til Kort-O-Mania på Scrapping.no og Dokkemaraton hos Papirdokkene.

Hos KOM var oppgaven forrige uke å lage et kort med minst 3 forskjellige former.
Motivet er fra hÄnglar. Papirene er en utenlandsk produsent, og navnet på produsenten har forsvunnet fra mitt hode. Men som vanlig kjøpt på Bikuben :-)
Stjernene som er stempla er fra Panduro.


Her er kortet som jeg deltok med i dokkemaraton hos Papirdokkene. Oppgaven var clean and simple, inspireres av høsten og ha med noe pynt i orange. En grusom oppgave!! Men kom da fram til noe til slutt. Jeg leste ikke oppgaven ordentlig, så først laga jeg det blå kortet under. Da jeg skulle levere det til Anne så skulle jeg dobbeltsjekke oppgaven og så da "Inspreres av høsten!" Så da var det bare å lifte mitt eget kort. Heldigvis hadde jeg orange papir liggende..



Ønsker alle en fortsatt fin dag :-)

Klem, Marianne

7 kommentarer:

  1. Jammen gjettet ikke jeg riktig også. Begynner å bli god på dette ;o)
    Nei, vi får nok holde oss til det vi kan og liker best tror jeg - blonder, bånd, sverting, rufsing, flere lag og gjerne toppet med litt osteklut. Liker neste oppgave bedre, eller hva? Lykke til iallefall.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. These are really stunning Marianne!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  3. Glemte jo da helt å si at det øverste kortet er bare vakkert, og litt mer oss...

    SvarSlett
  4. Hi Marianne! Love, love your beautiful Haenglar creations!!

    SvarSlett
  5. Clean and simple---stilige kort Marianne:)
    Det første kortet er jo bare såå nydelig.

    klem
    Angella

    SvarSlett
  6. Heisann! Wow, dette var 3 flotte kort! :) Nydelig vinterkort med masse stæsj det øverste, og veldig imonert over clean and simpel stilen som jeg bare ikke får til selv....de to nederst kortene dine ble veldig lekre!Skjønner at du synes det var en utfordring men resultatet ble veldig bra! :) Klem

    SvarSlett
  7. Tre nydelige julekort, Marianne!! Likte alle kjempe godt!! Du maler bare disse herlige motivene så fint!! Regner med du hadde en fin Spania tur:-)..vi var det i september...vil veldig gjerne tilbake så fort som mulig!
    Velkommen på treff 25 nov:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin