fredag 12. august 2011

DT - Sukkersøtt - metall

Det er fredag og Sukkersøtt er klar med en ny utfordring. Jeg var så heldig å få fortsette i sukkersøtt teamet et år til og gleder meg til det!

Ukas sponsor er Korthobby som har sponsa team Nancy med herlig metall.
Utfordringen lyder derfor:
Metall er tingen!

Jeg har dekorert en melkesjokoladehjerte eske.
Den er laget til en som trenger mye trøst i disse dager og i mange dager fremover.


Papirene er fra Maja Design og tekst fra Stempelglede. Og masse metallpynt. Jeg malte esken med 2 lag gesso før jeg dekorerte med papir.


Teksten inni esken er "Gje meg handa di ven", funnet på nettet og skrevet ut på papir. En fin tekst synes jeg.
 


Et enkelt kort inni esken. Sommerfuglene er mine favoritter fra Karen Marie Klip.





Håper dere vil bli med på utfordringen! Ta en titt i sukkersøttbloggen for å se de andre fine DT-bidragene!

Klem, Marianne

9 kommentarer:

  1. Nyydelig eske!! Lekkert pyntet!
    Ha en fin dag :)
    Klem Ane :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig Marianne!
    Denne kommer mottakeren til å sette pris på. Vakkert dikt inne i esken, en nydelig gave.
    Ha en god helg
    Klemmer fra Jill

    SvarSlett
  3. For en vakker eske! Det ligger mye omtanke bak denne, med nydelig dikt og varme ord. Virkelig lekker pynt og farger :)

    SvarSlett
  4. Så lekker,Marianne!Tenker den blir satt pris på av mottaker!Nydelig tekst!
    Ha en fin uke!

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  5. WOW....what a beautiful creation, Marianne!!!!!

    SvarSlett
  6. ÅÅÅÅ Denne esken er så lekker, Marianne:O) Flotte ark, nydelig tekst, Tilda er kjempe søt:O) Lekkert pyntet.
    Ha ei deilig helg.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  7. Så nydelig og fint gjort, den som får dette blir nok veldig glad, håper alt ordner seg med tiden for din venn.
    klem,
    Linda

    SvarSlett
  8. Hei!
    Så flott eske du har pyntet.Likte fargene kjempe godt og kjempe fin gave å gi bort!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  9. I am sure this absolutely beautiful creation will provide a great deal of comfort for your friend. Hugs, Lesley

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin