mandag 25. juli 2011

Oppskriftsbok

Til fredag er jeg så heldig å få være forlover for min beste venninne. Vi hadde utdrikningslag for henne i juni og der fikk hun en perm med matoppskrifter fra venninne. Alle som var med i utdrikningslaget sendte meg sin yndlings-oppskrift og så scrappa jeg dem i et album til den kommende bruden. Hun ble kjempeglad! Og alle vi andre fikk lese mange gode oppskrifter :-) Alle oppskrifssider er i str A4.


Jeg har kun brukt papirer fra Melissa Franzes (kjøkken-serien). Motivene er en lett blanding av hÄnglar og Magnolia.


Alt er satt inn i plastlommer i tilfelle søl på kjøkkenet ;-)


Deltar med denne hos:
Kort o Mania: Anything goes
Scrappekammeret: Ett mønsterark (har kun brukt ett mønsterark pr albumside)

Ha en fin dag!



8 kommentarer:

  1. Denne oppskriftsboka var kjempefint laga :) Nydelige ark og flott dekorert på alle sidene.
    klem :)

    SvarSlett
  2. Wowww Marianne this looks really awesome!!
    Hugs Kristel

    SvarSlett
  3. Så fantastisk artig gave til bruden! Nydelig gjennomført med ark og stempler og alt!

    Ha en flott sommer videre!
    Klem Kari

    SvarSlett
  4. Chocolate orgazm cake - wow ! Kjempeflott gave du har laget, Marianne, så herlig med alle stemplene du har brukt her - lekkert !!

    SvarSlett
  5. Skikkelig fint laga!!
    Fine ark og fine motiver.
    Fikk jammen meg lyst å ordne mine mest brukte oppskrifter på denne måten.
    Tusen takk for inspirasjon :)

    Ha en fin dag :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Åh, så flott denne var Marianne! Litt av en jobb! Og for en god idè da, kansje jeg burde gjøre sånn på mine yndlingsoppskrifter..
    Og forresten ble jeg skikkelig sulten nå, etter å ha sett alle de yammi oppskriftene :)
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret, og ha en strålende dag!
    Klem

    SvarSlett
  7. Loving all of your recent creations, Marianne! This set is particularly pretty and such a great idea! Beautiful papers and lovely designs and perfect colouring for all of these recipes. Hugs, Lesley

    SvarSlett
  8. Den ble veldig fin, Marianne! Kjempeflott!

    Er ferien over? Philip har også ferie nå, så vi har vært noen dager på vestlandet og nå er vi på hytta. Om noen dager blir det Tyrkiatur. Vi ble lei av dårlig vær og bestilte tur!

    Vi ses vel ved skolestart!

    Klem!

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin