søndag 13. mars 2011

Superenkle bursdagsinvitasjoner + DT Stamptacular

Heisann! Nå er det søndag igjen og Stamptacular er klar med en ny utfordring. Men først vil jeg vise dere bursdagsinvitasjonene som ble levert i anledning Jonas sin 6 års dag. De var superenkle å lage!


Jeg har brukt en spider-punch fra Martha Stewart langs kantene og monster-papir inni. Papiret er kjøpt på Bikuben. I hjørnene har jeg brukt en hjørne punch fra Panduro. Enkelt og greit :-)


Så over til ukas utfordring hos Stamptacular. Denne gangen er det en skisse som skal benyttes. Jeg har brukt skissa helt slavisk. Papirene er fra 3ndy. Motivet er fra My Favorite Thing som sponser ukas utfordring. Motivet har jeg lånt av Gry-Anette.


Ha en fin søndag!


2 kommentarer:

  1. Kjempefine bursdags invitasjoner...perfekt til feiring av en liten gutt på 6 år:-)
    Et nydelig pastell kort også!
    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Herlige invitasjoner, Marianne:O) Skikkelig tøffe!
    Det andre kortet er kjempe nydelig. Sarte, fine farger, herlig motiv, lekkert oppsett.
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin