søndag 16. januar 2011

DT - Stamptacular Sunday Challenge - anything but a square

I dag er det søndag igjen og Stamptacular er klar med en ny utfordring:
Anything but a square!

Jeg har laga et kaffefilter kort inspirert av Wenche!
Papirene er fra Maja Design (føler jeg gjentar meg selv nå...)
Motivet er fra en av ukas sponsorer: Kenny K Downloads.
DT fikk velge et motiv og jeg valgte dette.
Ellers har jeg pynta med filmstripe fra Tim Holtz, bling, stifter og sorte bokstaver.
Oppi lomma bak motivet har jeg en tag fra Panduro.


Jeg var veeeldig spent på om jeg fikk malt motivet, for skriveren min var tom for blekk og siden jeg maler med distress frykta jeg at nytt blekk ville gi de samme problemer som mange forteller om ang blekkskriver og digi-stempler. Men det gikk så fint! Motivet blanda seg ikke med distressen. Til info så bruker jeg en gammel HP skriver og HP blekk. Vår nye Epson skriver kan jeg ikke bruke til digistempler, det flyter helt utover.



Håper du har lyst til å være med på utfordringen!

Beklager få innlegg og kommentarer i det siste, jeg vender tilbake til jobb. Det nærmer seg slutten på mine 70 timers uker nå, det skal bli deilig å få tilbake fritiden + kunne delta i bloggverdenen igjen!!

Ha en fin søndag videre :-)

klem, Marianne


13 kommentarer:

  1. Spennende former og farger her, og jeg liker godt plasseringen av pynten og alt. :)

    Ha en flott søndag. :)
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig og flott kort, Marianne!!
    Herlig motiv fra KK og nydelige mønster ark!!

    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort. Lenge siden jeg har sett kaffifilterkort nå så dette synes jeg var morsomt :) Herlig stempel og fine farger .)

    god søndag

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort! Digger motivet du har brukt. Og du er jo bare så flink til å fargelegge dem.

    Ha en god uke!

    SvarSlett
  5. Kjempeflott kort. Er glad jeg fant din blogg, for her var det mye nydelig som nesten tok pusten fra meg! Har lagt deg inn i blogglista mi og lagt meg til som følger her hos deg, for denne bloggen må jeg følge - den er veldig inspirerende!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  6. Et supert filterkort, Marianne!!! Den jenta her er så herlig ;D
    70 timers uker høres ikke bra ut, nei!! Husk å passe på deg selv. Du får avspasere litt og ta en kosetur til Bikuben ;)
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  7. Kult! De stemplene er helt rå! Flott farget.
    Ida

    SvarSlett
  8. Supertøft jentekort! Du får si ifra når du føler for, og har tid til en scrappekveld igjen.

    SvarSlett
  9. Så fint kaffefilterkort! Tøff den jenta!

    SvarSlett
  10. Så herlig kort Marianne, og kjempe flott fargelagt. Godt 70 timers uken er over og at du igjen har tid til å kose deg litt med hobby og familien :)

    Ang skrive ut digitrykk, funker det faktisk med din gamle HP og distress? Stiller du inn på noe spesielt ang papirtype m.m? eller bruker du bare vanlig utskrift? Er jo kjempe flott hvis jeg kan benytte digitrykk til Distress :)

    SvarSlett
  11. Stilig kaffefilterkort og tøft motiv! Nydelige farger!
    Jeg har følt at jeg har vært i rute med årsoppgjøret og avstemminger, helt til i dag.....hørte også rykter om at noen ville ha lønn i januar også *fnis*. De resterende døgn frem til 4/2 kommer nok til å bli vel anvendt:o)

    Klem :o)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin