fredag 17. september 2010

K-O-M Uke 4: skisse og monokromatisk

Kort-O-Mania denne uka var å følge en skisse + scrappe monokromatisk. Her er mitt bidrag:




På messa fikk jeg kjøpt meg stempel rammene som Norsk Stempelblad har laga. Jeg har maskert dette sammen med et "glade jul"-stempel (som jeg ikke husker hvor er fra) og en engel fra Lili of the Valley. Forklaring på denne maskeringa fant jeg i et gammelt Ett Trykk, forklaring finnes også HER.


Jeg var så heldig å komme til finalen med dette kortet og det ble først delt førsteplass med et annet kort. Deretter ble det ny finale avstemming med oss to som leda og da kom jeg på andre plass. Utrulig spennende og så morsomt!!
Tusen takk for alle stemmer!!

Ha en super helg!!

11 kommentarer:

  1. Wow, for et vakkert kort !! Alt er nydelig her :-)

    SvarSlett
  2. Det var altså ditt kort dette, Marianne! Det ble litt for spennende i avstemningen denne uken *lol*
    Utrolig flott kort! Flott maskert motiv og fine farger! - Nå ønsker jeg meg visst dette "Glade jul"-stempelet!
    Ønsker deg ei riktig god og kreativ helg!
    Klem, Anne :)

    SvarSlett
  3. Kjempe nydelig kort, og du så lekkert dekorert!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  4. Så vakkert det var kortet ditt. Nydelig motiv og så lekkert med den rammen rundt.

    Ha ei riktig god helg!

    Klem, Trine :)I

    SvarSlett
  5. Så nydelig dette var :)
    god helg :)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort!! Gratulerer med en god plassering!

    SvarSlett
  7. Et kjempe nydelig kort Marianne!
    Lekre farger, flott punchramme og herlige stempler.
    Stilig retro kort i forrige innlegg også:-)

    Ha en fin helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  8. Nydelig kort!
    Herlige farger, motivstempler, pynt og alt!
    Bærre lekkert!

    Ha en strålende høstdag!

    Klem, Gro

    SvarSlett
  9. Åå, dette kortet var utrolig lekkert!!!
    For en lekker header du har fått deg:)

    SvarSlett
  10. Nydelig kort Marianne og lekkert med maskeringen :-)

    Tenkte kanskje jeg skulle få hilst på deg på messen, men så deg ikke... eller jeg ikke kjente deg igjen. Neste gang må du komme bort å si at du er Marianne fra Blystadlia :)

    SvarSlett
  11. Så utrolig nydelig kort. :D Fantastisk fargekombinasjon og stempeltrykk. :)

    klem Karianne

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin