fredag 20. august 2010

DT - Sukkersøtt # 89

Det er tid for en ny utfordring hos Sukkersøtt! Oppgaven denne uka lyder:
Bruk Glitter, Knapper og Puncher 

Vi ønsker å se glitrende kort/prosjekter med knapper og punchede border eller blomster.

Premien denne uka er et herlig stempel fra Wiff of Joy.
 
Sukkersøtt teamet er delt opp i to team og denne uka er det Nancy sitt team som har laga inspirasjonsbidrag. Jeg har laga et tagkort etter oppskrift hos Kreative sider, se HER for tutorial.
 

Motiv fra Wiff of Joy, papir fra Magnolia og Maja design. Tekst fra Ladybug and friends. Jeg har sydd med symaskin langs alle paneler. Kantene er svertet med vintage photo.


Jente fra Gorjuss Girls.

Tagboken åpen. Tekststempel på venstre side vet jeg ikke hvor er fra, det på høyre side er fra Kort og godt (trur jeg..). Tagen til høyre er til personlig hilsen. Borderpunchen med hjerter bak bildet er fra Martha Stewart.



Ha en superfin fredag og helg!!
 

9 kommentarer:

  1. Vakkert kort Marianne:) Er så gjennomført og liker at du har brukt mange stempler på kortet!!!
    Nydelig med rosa og lekker fargelagt:)
    Håper du får en finfin helg!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  2. Dette var et nydelig kort.
    Kjempefine farger du har brukt.
    En morsom vri, som jeg ikke har sett før, må prøve meg på den der.

    SvarSlett
  3. Wow, så lekkert kort!!
    Nydelig med rosa og hvitt...og så mange herlige stempler du har brukt! Utrolig stilig!!!
    Ha en fin og kreativ helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Dette kortet har jeg siklet på i flere dager nå, det er rett og slett GØØØRLEKKERT!!! Snakk om å ha med masse herlige detaljer da, nydelig!
    Ha en super helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. super lækkert kort i skønne farver

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort. Helt superherlig :)
    Er lommene brettet i kortet eller satt på etterpå? Jeg er ikke så inne i de bretteteknikkene :)
    klem :)

    SvarSlett
  7. Sååå vakkert, Marianne:O) Nyyydelig tagkort, herlig rosa, fullt av lekre detaljer.
    Ha ei deilig helg.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  8. Dette er noe av det mest delikate jeg har sett på lenge.
    Klem :o)

    SvarSlett
  9. Lekkert, Marianne!! Nydelige motiv du har brukt og jeg likte sååå godt måten du har mixet blomster og knapper. Det ble superlekkert!!

    Klemmer fra Wenche :0)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin