søndag 11. juli 2010

DT Christmas cards all year round!!

Da kan jeg offentliggjøre at jeg er blitt med i designteamet til Christmas cards all year round! Jeg er kjempeglad for å få være med i dette teamet og gleder meg masse :-)

Vi har månedlige utfordringer og for å delta må du lage 5 kort. Du kan enten lage 5 forskjellige eller 5 like kort. Fin måte å komme igang med julekortene, ikke sant?

Utfordringen for juli er veldig enkel. Lag de kortene du ønsker å motta selv! Inspirasjonsbidrag fra oss i designteamet blir lagt ut i utfordringsbloggen neste uke.

Følg oss her: christmascardsallyearround.blogspot.com

Beklager dårlig linking, er på hytta uten pc og skriver innlegg fra iPhone.

God sommer!!



Håper du vil bli med på årets julekortpeoduksjon sammen med oss!

8 kommentarer:

  1. Å så gøy da! Jeg trenger i ale fall et spark bak til å komme igang med julekortene så tidig på året. Drømmer om det hvert år, men det blir aldri noe av! Gleder meg til å se hva dere lager og håper at jeg klarer å henge meg på denne!

    SvarSlett
  2. Gratulerer, så gøy!!;o)

    God sommer!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  3. Gratulere!! Her skal jeg slenge meg på, så kanskje jeg kommer i boks med julekorta i år!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye, Marianne!! Det blir spennende å se hva som dukker opp fra deg...kanskje jeg slenger meg på en utfordring også!! Nå får du jo startet opp med julekortene samtidig!!

    Sommerklemmer fra Wenche :0)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse Marianne!!! for en spennende utfordring :-)
    Skal følge med dere.
    Ha en herlig sommer :-D
    Klem Guro

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye, Marianne! Så moro da. Skal bli spennende å se hva dere produserer fremover :)

    Ps. Kom på at da vi skulle bytte stempeltrykk, så ble Magnolia piratene glemt...
    Husket ikke dem jeg, da du viste frem de du hadde :) Skal vi skylde på alderen igjen da tro...?

    SvarSlett
  7. Wow! Vad mycket fina saker du gjort!! Det är första gången jag hittar till din blogg men definitiv inte sista! Hoppas det är ok, men jag lägger till dig på min blogglista, så jag inte missar något av det du gör framöver! Ha en go ferie!

    Kram
    Linda

    SvarSlett
  8. Gratulerer sååååå mye:O) Dette blir spennende!!! Da er det kanskje håp for alle som følger deg å komme i mål i år og;O)
    Fortsatt fin ferie.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin