mandag 7. desember 2009

Nytt julekort + kortcup + award!


Et lite livstegn fra meg! Har hatt en travel tid, så har ikke fått tid til bloggen. Prøver å være veldig tidlige ute til jul, derfor blir julegaver, kaker og julekort ordna ferdig i november. Planen er at desember da kun skal bli kos..

Her er et julekort jeg laga for en stund siden. Jeg har blitt glad i denne bretteteknikken :-) Kortet står av seg selv og så er det bilde av gutta mine på den andre siden.

Ellers, så kom jeg på delt 3'plass i papirgleders kortcup. Tine vant 1.premien, du kan se kortene hennes her :-)

Lena Katrine fikk 2. plass og jeg delte 3.plassen med Maya

Jeg er kjempefornøyd!!! Hurra!


Jeg har også fått en award fra Anette. Tusen takk Anette!! Og takk for alle hyggelige kommentarer jeg får fra deg. Ta en titt i Anettes blogg, hun lager nydelige Lo'er og kort :-)

Jeg gir denne awarden videre til alle som besøker bloggen min! Ta med deg bildet og legg den inn i egen blogg!


Ønsker alle en kjempefin og rolig adventstid..




2 kommentarer:

  1. Igjen - jeg digger alle korta dine i alle varianter!! Kjempeinspirasjon og utrolig gøy å se på! Utrolig gjennomført! Du er et forbilde! Skal prøve å ta etter deg, litt ;)

    Ha ei fin adventstid videre!

    SvarSlett
  2. Nyyydelig kort, og flott brette teknikk!
    Gratulerer med 3. plassen, så flink du er :)

    Ha en fortsatt fin adventstid !

    Klem :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin