mandag 12. oktober 2009

Sukkersøtt #56

Jeg hadde en skikkelig kreativ helg og fikk laga masse :-)

Oppgave 56 hos sukkersøtt er å bruke filt /stoff og søm på kortet. Jeg har brukt ekstra tykk filt som jeg hadde liggende. Jeg lager to og to kort for tida, og denne gangen laga jeg to forskjellige. Klippet ut hjerter og sydde korssting i hjørnene. På det ene kortet sydde jeg langs kanten på hjertet (vet ikke hva søm teknikken heter..)
Ha en kjempefin uke, og takk for at du besøker bloggen min :-)


11 kommentarer:

  1. Kjempeflotte begge to.
    Smart å bruke filt, kjempeflott med korsstinga.
    Flott pyntet inni også.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Lekkert!!! Fikk skikkelig julestemning av dette kortet :) Takk for at du deltar!!

    Klem, Carina

    SvarSlett
  3. Du verden, skal si du har hatt en produktiv helg, ja. Og flott er det alt sammen. Filthjertene gjorde seg virkelig godt.

    SvarSlett
  4. Ååå, disse to kortene falt jeg for! Ordentlig koselige var de :-)

    SvarSlett
  5. Så herlige kort!Nydelige julefarger og stilig med filt på:)
    Ha en flott tirsdag:)

    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  6. Så mange fine julekort du lager, jeg blir helt imponert!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Dette var to skikkelig koselig julekort som virkelig ga julestemning her;)

    SvarSlett
  8. Åhh, du lager noen nydelige kort - knallflink e du:o) Ha ei strålende helg

    SvarSlett
  9. Så flotte kort du lager!!:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin