søndag 2. august 2009

Sukkersøtt 1 år! Jubileumsutfordring #1

Sukkersøtt feirer 1 år! Jeg har laga et bidrag til jubileumsutfordring #1.

Utfordringen er:
Lag din egen bretteteknikk på kortet/esken din. Denne kan ligne på andre kort/esker, men du må finne på din egen lille vri for at det skal bli godkjent.

Jeg bretta papir i går for å finne på noe nytt. Synes det var en vanskelig oppgave! Kom tilslutt fram til løsningen under. Ikke så veldig avansert, men jeg synes det ble fint at kortet står av seg selv når det er oppslått. Jeg håper kortet blir godkjent :-)

Jeg har brukt restepapir fra jula i fjor. Greit å bli kvitt endel av det før årets julepapir kommer i butikkene :-) Tror alle papirene er fra papirdesign. Julejenta er fra Hänglar.

Her er kortet oppslått. Personlig hilsen skrives på "gulvet".




















Kortet bretta sammen med bånd fra Kort og godt.




















Jeg har tegna juksesøm langs alle paneler.
Har brukt Fiskars border punch på den ene kanten av kortet.















Kortet helt utslått.

10 kommentarer:

  1. Det var jo kjempestilig. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal prøve denne, prøver å vri topplokket, men... ikke lett.

    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Dette ble jo skikkelig stilig da! Koselig motiv du har brukt.

    Klem :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort! Og så smart at det kan stå oppslått av seg selv!

    SvarSlett
  4. Dette kortet var jo helt nydelig! Utrolig lekkert julekort! Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  5. Stilig! Synes du klarte dette med glans, jeg! Får se om jeg klarer å løse denne oppgaven... Nydelig hÄnglar-jente, og fine papirer - minner meg på at julekortene snart må begynnes på, ja....

    SvarSlett
  6. Så stilig! Virkelig et nydelig julekort :)

    SvarSlett
  7. Steike, såååå stilig!!
    Har du oppskrift???

    SvarSlett
  8. Så flott kort... Denne bretteteknikken må jeg prøve meg på:)

    Angella

    SvarSlett
  9. Kjempemorsomt og kortet er jo knalllekkert!

    SvarSlett
  10. Nydelige kort og esker osv du lager! (Papiret bak jenta er forresten 3ndypapir ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin