onsdag 24. juni 2009

Ny award

Jeg fikk denne awarden av Hildegunn, tusen hjertelig takk!!




Når man får denne awarden skal man skrive 10 sannheter om seg selv.
1. Jeg elsker å være sammen med ungene og mannen min
2. Min favoritthobby er å scrappe og lage kort. Jeg har alltid laga ting og har et skap fullt av gammelt hobbyutstyr..
3. Jeg liker å fotografere
4. Jeg har "alltid" sunget i kor.
5. Jeg liker å være ute i naturen
6. Liker å slappe av med en bok
7. Jeg er en morgenfugl, klokka ringer kl. 5 hver morgen.
8. Jeg er ansvarlig for lønn på et hotell i Oslo
9. Synes døgnet skulle hatt flere timer
10. Liker sol og sommer
Jeg sender denne awarden videre til: Gry-Anette, Camilla, Gry-Heidi,

2 kommentarer:

  1. Så morsomt!Og tusen takk! Skal sende den videre, men er irritert på pc for tiden. Den liker ikke å være i sverige tror jeg. Den nekter meg å legge ved bilder på innlegg nemlig. Får fikse det når vi kommer hjem til helga...

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin