lørdag 12. februar 2011

Scrapperiket #17: Konfirmasjon

Her er et kort laga på bestilling. Kortet er fra en konfirmant til sin gode venninne som også er konfirmant. Kortet skulle være rosa og "jentete".

Kortet leveres til en utfordring hos Scrapperiket som vil se tema konfirmajon.
Jeg har brukt en tutorial på http://www.kreativesider.no/, du finner denne HER.



Papirene er fra Maja design + litt restepapir


Borden er en dies fra Magnolia. Tilda er malt med distress. Tekststemplene er fra Ladybug and friends + stempelglede. Konfirmant-stempelet trur jeg er fra Kreativ Hobby, men er ikke helt sikker.


Her ser dere tag'ene som er inni kortet.



Takk for at du besøker bloggen min :-)
Ha en kjempefin helg!

Minner om Stamptacular har DT-call ute nå, send inn en søknad hvis du har lyst til å være med i teamet! Jeg synes det er et kjempehyggelig designteam å være medlem av. Les mer HER.

Klem, Marianne

6 kommentarer:

  1. Ååå det var et nydelig kort. Tilda er kjempesøt. Heldige konfirmant.
    Ha en fin helg. Klem :o)

    SvarSlett
  2. helo a very beautiful and a great desing!
    ;0)

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort. Ikke så rent lite jobb med det heller kan jeg tenke meg. Nydelige motiver og herlig flott med rosa.

    Ha en super lørdagskveld!

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  4. Dette var bare kjempesøtt og rålekkert altså:-))

    SvarSlett
  5. Så søtt jentekort! Masse arbeide som ligger bak dette, og tenker konfirmanten blir fornøyd!
    Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Wow dette var et nyyydelig forseggjort konfirmasjonskort :D
    tusen takk for at du er med på utfordringen vår :D Hilsen unni på scrapperiket :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin