torsdag 6. januar 2011

DT - Christmas cards all year round - Januar utfordringen

Januar er godt i gang og Christmas cards all year 'round har årets første utfordring:

Anything goes!

Her er julekortene mine for januar:

Det første kortet har papirer fra Panduro


Et julekort laga med spellbinders. Enkelt kort med lite pynt :-)


Her er papirene fra papirdesign.


Tenk om jeg klarer å bli tidlig ferdig med julekorta i år!
Hvis du følger utfordringene til CCAYR hele året blir du ferdig i god tid før jul!

Du må lage 5 kort pr måned for å bli med i trekningen, du kan velge om du lager 5 like eller 5 forskjellige. Hvis du lager 5 like må du ta bilde av alle samla.

I morra skal jeg på scrappetreff, gleder meg masse. Det blir et deilig avbrekk mellom alle lønns- og trekkoppgavene jeg holder på med for tida.

Ha en fin dag :-)

Klem, Marianne


2 kommentarer:

  1. Så flotte kortGodt å se at det er flere enn meg som poster med juletema nå i januar! :) Jeg er litt på etterskudd med å få lagt ut av det jeg lagde før jul. Og dessuten skal jeg nok få laget flere julekort tidligere i år.

    Godt Nytt kreativt År!!!
    Klem, Hege

    SvarSlett
  2. Tre nydelig julekort, Marianne!!
    Du er utrolig flink! Kjempe stilig guttekort over her også:-)
    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin