søndag 12. desember 2010

DT - Stamptacular Sunday Challenge - winter scene

En ny utfordring er klar hos Stamptacular og vi er fortsatt i julemodus. Denne uka vil vi se en vinter scene på ditt kort eller prosjekt.
Jeg har laga et kort med motiv fra ukas sponsor, My favorite thing.


Papirene er fra Papirdesign. Jeg har malt motivet kun med en distress farge: Walnut Stain. Snøen er snow writer.

Nå begynner jeg å nærme meg slutten på årets julekortproduksjon. 55 julekort skulle lages og jeg har bare et par igjen. Det er mange jeg ikke har lagt ut her, skal få lagt de ut om ikke så lenge. Må bare finne tid, de siste ukene har vært hektiske på jobb. Men det roer seg forhåpentlig snart. 

Ønsker dere en fin 3.søndag i advent og håper dere nyter dagene :-) Selv nyter jeg en rolig søndag i Kragerø med bl.a. julekortskriving.

Klem, Marianne

2 kommentarer:

  1. Såå koselig, Marianne!! Nydelige bruntoner og et herlig motiv :)
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  2. Kjempefint julekort i lekre farger,
    ha ei fin helg. Klemmer

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin