søndag 5. september 2010

Bidrag til Ett Trykk i juni

Nå er jeg tilbake fra Stempelscrapmessa og jeg har hatt en superfin helg! Fikk begynt på årets julekort, masseproduserte 10 stk i løpet av helga, veldig fornøyd med det! Fikk også handla endel og det er jo alltid morro.. :-)

Her er et kort som kom med i det siste nummeret til Ett Trykk. Papirene er fra Melissa Frances og motivene er fra hÄnglar & stÄnglar. Motivene er maskert sammen. Diesen jeg har brukt bak motivet er fra Quickutz.



Takk for at du besøker bloggen min og takk for alle kommentarer dere legger igjen. Ha en fin uke!

Klem, Marianne

11 kommentarer:

  1. Så søtt dette paret er da.. Nydelig malt med flotte farger både på motiv og kort.

    Ha en fin uke

    SvarSlett
  2. Så fint motiv. Nydelig kort .
    klem :)

    SvarSlett
  3. Flott kort i nydelige farger!

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort Marianne!
    Koste meg bare så mye på messa igår! Traff mange bloggdamer..men ikke alle ser jeg. Sees ved en senere anledning da:-)

    Ha en fin og kreativ kommende uke!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Så nydelig kort i lekre farger! Jeg beundret alle de flotte julekortene dine på nattscrappen.
    Snakket jo også med deg, men koblet ikke at det var deg;) Morsomt å se de flotte kortene dine IRL!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort! Vakre farger og flott sammensetning, fin den rammen fra QK også.

    Ha en flott uke!
    Klem Kari

    SvarSlett
  7. Hei igjen Marianne!
    Så hyggelig det var å se deg på messa (selv om jeg overhodet ikke kjente deg igjen, hi-hi)! Skulle jo skravle mer med deg, men kom aldri så langt. Fikk du virkelig laga 10 kort!?! Jeg kom hjem med ett halvferdig jeg... Men du verden så moro det var likevel!
    Dette var nydelig, likte de herlige sarte fargene du har brukt her. Lekkert!
    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Lekkert kort, Marianne!! Nydelige farger og 2 herlige goinger!! I like!!!
    Go'klem fra Wenche :0)

    SvarSlett
  9. Bonjour, j'adore ta carte et je suis folle des tampons Stanglar Hanglar, mais je n'ai pas encore réussi à trouver comment en acheter.Je ne parle pas très bien l'anglais.

    I like your card, she is very beautefull. Big Kiss

    SvarSlett
  10. Nydelig kort i sarte flotte farger:)
    Ha en fin onsdag!
    God klem

    SvarSlett
  11. Nydelig kort Marianne!! Sarte og flotte farger og nydelig fargelagt!

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin