mandag 14. juni 2010

Criss cross kort.

Jeg har laga et nytt kort! Sukkersøtt søker DT-medlemmer og jeg prøver meg med dette kortet. Jeg har laga et criss cross kort, liker de så godt!

Motivet er fra Sarah Kay, synes denne gutten er så søt!
Jeg har hatt crackle accents på ballen og stickles langs motivet og på blomstene.
Tåteflaske-charm og krone-charm fra Kort & Godt.
Hjertepunch fra Martha Stewart.



På "tagen" inni kortet har jeg stempla med et motiv fra Lili of the valley. Krona er stempla på mønsterpapir og embosset med sølv, det synes dessverre ikke så godt på bildet. Stempelet inni kortet ("Prins") er fra papirdesign. Jeg har sydd med symaskin langs alle paneler.



Takk for at du besøker bloggen min og ha en fortsatt fin dag!

- Marianne -

10 kommentarer:

  1. Wow, for et utrolig nyyydelig criss cross kort! Helt nydelige farger, stempler og pynt!!! Dette må jo bare liftes!!!
    Takk for masse inspirasjon Marianne!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Skjønt kort med koselig motiv.
    Herlige detaljer.

    SvarSlett
  3. Dette bør være en svært GOD søknad Marianne!

    SvarSlett
  4. Kjempeherlig kort - lykke til:o)

    SvarSlett
  5. Utrolig lekkert kort!!! Så nydelig med bått, vakkert fargelagt og pyntet:)
    Lykke til:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett
  6. Så nydelig dette kortet var. Herlige blåtoner og skjønne motiv. Det er lenge siden jeg har brukt Sarah Kay motiv, men de er utrolig søte. Det er Lili of the Valey og.

    Lykke til med DT-søknaden og ha en fin dag.

    Klem :o)

    SvarSlett
  7. Lykke til! Kortet ditt var bare helt herlig!!

    SvarSlett
  8. Du er en ekspert på disse criss cross kortene, det må jeg si.
    Dette var helt nydelig, og en kjempegod søknad til DT jobb hos sukkersøtt.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  9. Dette er vakkert, Marianne:O) Liker godt de søte blåtonene, nydelige ark og design. Kjempe søte motiv, og du fargelegger nyyyydelig.
    Lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  10. Wow, this is beautiful!!!

    Love
    Paola

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin