mandag 3. august 2009

Sukkersøtt Jubileum #2

Sukkersøtt sin jubileumsutfordring #2 er slik:
Lag et enkelt kort i en minimalistisk stil. Maks 2 mønsterark, maks 2 stempeltrykk, maks 2 pyntesaker.

Dette kortet ligger inni esken jeg laga til utfordring #3. Papir er fra papirdesign. Sommerfulglene er klippet ut av samme papir, så jeg har kun brukt et mønsterark.. To swirl stempler, glitterlim og bling på sommerfugler er eneste pynt.




















Enkel innside av kortet. Jeg har brukt en scallop puncher, pyntet med glitterlim.













Enkel bakside.
Jeg har tatt glitterlim på sommerfulglene.

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Underbart kort! Stilrent och ändå så många läckra detaljer!
    Ha det bra!
    Kramar från Hanna

    SvarSlett
  2. Nydelig,Marianne!!Herlige detaljer,sommerfuglene er skjønne:)
    Flott inni også:)
    Ha en fin kveld!

    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  3. Wow, så lekkert! Så fint det ble med glitterlim og perler på sommerfuglene.

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Så fint det er! (Nyskjerrigheten min er stilt, he,he.. )

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin