tirsdag 21. april 2009

ScrappeHuset - utfordring i april

Den andre Lo'en jeg laga i går kveld laga jeg til april utfordringen hos Scrappehuset. Utfordringen var å lage en LO i Clean & Simpel, bruke chipboards og transparent / overlay.

Jeg har aldri prøvd meg på Clean & Simpel før. Er ny som scrapper og har aldri tenkt på å scrappe i en bestemt stil. Håper denne kan kalles Clean & Simpel..

Jeg brukte noen bilder av barna fra våren i fjor. De satt stille i timer og bare lekte med vann og søle.

Chipboarden er malt med Cracle Paint og transparenten er fra Maya Road. Bakgrunnen har jeg sprayet med glimmermist for å få fram "søle-effekt"




5 kommentarer:

  1. Så herlig denne var!!! Flotte bilder. Lekkert oppsett. Kult med den glimmermistbruken din.
    Flott C&S Lo!!:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig med glimmermist. Nydelig C&S LO! =)

    SvarSlett
  3. Så stilig denne var!! Jeg får liksom ikke helt dreisen på dette med LO'er jeg....

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  4. Ååå, denne var enkel og skjønn!! Nydelig!!

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen en kommentar!

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin